گفتگوی قلم من...

فرهنگی ادبی.اجتماعی .ملی

گفتگوی قلم من...

فرهنگی ادبی.اجتماعی .ملی

سال نو مسیحی بر همه مسیحیان سرزمینم فرخنده باد

درود بر شما دوستان ارجمند.این وقفه چند ماهه را بر من ببخشید.یک کمی با مخابرات و سرویس اینترنت پر سرعت و .. این مسائل درگیر بودم.با دایل آپ هم که هیچ کاری نمیشود انجام داد.به هر رو برای تاخیر در آپلود بلاگ عذر خواهی میکنم. 

می بینید چه زمستان نامهربانی داریم امسال؟!..دلم گرفته است..چه گرفتنی.انگار باران و برکت دارد از سرزمین زیبای ما رخت بر می بندد.وقتی می بینم که که زمستان با بلورهای برفش به همه جا سرک کشیده جز ایران ما حسودیم میشود..از آسمان بخواهیم بر سرزمین ما باران بباراند. اگه یک کمی تو بلاگ من بچرخید چیزای تازه ای برای دیدن و خواندن هست. 

تصاویری از طلوع شگفت انگیز آفتاب در ساحل نوشهر..چه حس خوبی داشتم وقتی لحظه به لحظه بالا آمدن خورشید را عکاسی میکردم.

 و بخوانید که باز هم دست روی دست گذاشتن چه نصیبمان خواهد کرد!اینبار در مورد میراثی دیگر از این بو م و بر.

 

سال نو مسیحی را به همه هم میهنان مسیحی نازنینم شادباش عرض میکنم و امیدوارم سالی پر از زیبایی پیش رو داشته باشید. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

با عکسهای طلوع خورشید سری به آن سرزمین همیشه خرم زدم و به موسیقی امواج دریا همراه با صدای مرغان دریایی به «عرش» رفتم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد