گفتگوی قلم من...

فرهنگی ادبی.اجتماعی .ملی

گفتگوی قلم من...

فرهنگی ادبی.اجتماعی .ملی

...

درود بر شما دوستان گرامی..از اینکه چند وقتی بلاگم رو آ پلود نکرده بودم پوزش میخوام. 

چند تا مطلب خوندنی در مورد ایرانمون..تعدادی عکس از جاهایی که رفتم و شاید شما هم رفته باشید و غزلیاتی از حافظ شیراز برای شنیدن که با صدای خودم و تنظیم برادرم امین ,هست آپلود میکنم. 

امین آهنگ ساز و نوازنده عود است . همنوایی رو هم با صدای امین و هم با صدای برادر دیگرم  گرشا , میشنوید..به غزلهای حافظ حتمن گوش بدید..  

نظرات 2 + ارسال نظر
Manijeh یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیران مسئول محترم:
همکار عزیز، وبلاگ با ارزش، از هر نظر در جهت خدمت به جامعه ایران ایجاد کرده اید در ضمن وبلاگ عشق من ایران با کدهای جدید آهنگ برای وبلاگ به روز گشته شده از توصیه های خوبتان جهت بهتر شدن وبلاگ در جهت اطلاع رسانی و خدمت به کشور عزیزمان ایران دریغ نورزید. باتشکر منیژه اسکوئی
[گل][گل][گل]

سحر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.langardownload.mihanblog.com

دوست عزیز سلام
خسته نباشید

از وبلاگ قشنگت خیلی خوشم اومد.

اما من جای یه چیزی رو در اون خالی میبینم.

تو با این همه زحمت میتونی در کنار همه فعالیتها از وبلاگت پول هم در بیاری.
بدون اینکه حتی یک ریال هم سرمایه بزاری!
پیشنهادی خوبی براتون دارم. که من خودم ماهانه از همین راه درآمد خوبی گیرم میاد.


من جایی رو بهت معرفی میکنم که براش تبلیغ میکنی و پول میگیری! مثل من.
به همین راحتی

چطور؟

اسم سایت این شرکت بزرگ و معتبر که میخوام معرفی کنم ( اُکسین ادز ) میباشد.

که شما بعد از ثبت نام در این سایت میتوانید کدهای تبلیغاتی گرافیکی و متنی

آن را دریافت و در وبلاگ خود قرار دهید.

و با هر کلیکی که روی آن انجام گرفت پورسانت مناسبی به شما

تعلق میگیرد.

این سایت 2 نوع تبلیغ داره: متنی و گرافیکی.
که هر کلیک بر روی متنی 300 ریال و بر روی گرافیکی 600 تا 800 ریال.

حالا شما حساب کنید که شما روزانه بازدید کنندگان زیادی داشته باشید و تعدادی

از آنها روی تبلیغاتتان کلیک کنند

با این حساب شما یک حقوق ماهیانه عالی و فوق العاده بدست خواهید آورد.
در ضمن شما میتوانید زیر مجموعه هم بگیرید و درصدی از این طریق هم پورسانت دریافت میکنید که بردرآمدتان می افزاید.

روی پیشنهاد من خوب فکر کنید و اگه دوست داشتید ثبت نام کنید.
ثبت نام بسیار راحت و آسان میباشد.

اگه خواستی به وبلاگ من بیا تا بهت بگم چطور میتونی ثبت نام کنی.

در ضمن نظرتم راجع به وبم بگو و اگه با تبادل لینک موافقی حتما خبرم کن!
موفق و پیروز باشید.

سحر عزیز سلام.وبلاگت رو خوندم ..ممنون از نظری که برام گذاشته بودی..این بلاگ برای من یه جور سرگرمیه که منو از مسائل روزمره و گرفتاریها دور میکنه و باهاش خستگی در میکنم .خیلی جنبه های دیگه برام مهم نیست..خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم بازم به وبلاگت سر میزنم و با اجازت جزو پیوندهای روزانم درجش میکنم چون دیدگاه های جالبی داری...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد