گفتگوی قلم من...

فرهنگی ادبی.اجتماعی .ملی

گفتگوی قلم من...

فرهنگی ادبی.اجتماعی .ملی

شگفتی سوباتان ایران

سوباتان بکرترین و زیباترین ییلاق ایران  

ببینید و لذت ببرید ولی تنها دیدن این تصاویر شوق شما را برای لمس کردن این طبیعت زیاد میکند 

اگه دلتون میخواد خواب پر از آرامشی داشته باشید 

اگه دلتون میخواد بازیهای کودکانه کنید 

اگه دلتون خوردن جوجه کباب و ماهی کباب میخواد اونم کجا...!!! 

اگه دلتون خوابیدن توی کلبه های چوبی میخواد درست مثل یه رویا... 

اگه دلتون میخواد از زیباترین ها عکاسی کنید 

اگه... 

اگه... 

فعلن عکسارو ببینید سپس خودتون به اون اگه ها اضافه می کنید... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرتون چیه؟؟!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

در این گرمای تابستان و برهوت تهران در میان عکس ها به پرواز در آمدم. انگار آنجا کنارت بودم.
سوباتان کجاست؟ به چه معنی است؟
این پسر مو طلایی از نژاد اصل آریاییه. نام خانوادگی ساکنین آنجا چی هست.
خیلی مشتاقم بیشتر در باره ی این روستا بدانم

‍‍ببخشید که دیر جوابتونو میدم.سوباتان یک منطقه ییلاقی از توابع تالش و نزدیک به گردنه حیران در مسیر آستارا به اردبیله...اینکه گفتم بهشته به حقیقت اینطوره..تنها در ماههای تیر و امرداد میشه بهش سفر کرد چون بقیه سال سرده...و جالبه بدونید که ساکنین اونجا بسیار بدوی زندگی میکنند و امکاناتی مثل برق و آب هم نداره..البته الان ساکن بومی خیلی کم داره و بیشتر شون به شهرهای دیگه رفتن..من از فامیلیهاشون چیزی نمیدونم ولی بیشتر چشمهای روشن دارن..تا چند روز دیگه بازم از جاهایی که رفتم عکس میزارم..و غزل سرایی..دوستتون دارم پروانه جون

طنین شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ http://2-kolbeh.blogsky.com

وای واقعا قشنگـــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد